Nothing to worry about

Nu är jag hemma från sjukhuse :) Allt gick bara bra bortsett från att de hittade ingenting! :S Det körde ner en slang med en kamera på genom näsan på mig och sen ner i halsen. Jag fick lokalbedövning men kan ju säga att det inte var så mysigt ändå för det killades jättemycket! De såg inte en endaste liten skymt av något som inte ska vara där låg där se ända de såg var att min hals var lite irriterad och att jag hade varigt sem :S så jag har typ något sår i halsen istället såå om det inte blir bra på ett tag får jag hämta ut pencelin :S

Men det kommer nog bli bra bara jag inte håller på att hosta och harkla mig hela tiden...

Iallfall så fortsätter det att snöa har och det snöar inte lite!! Typ stora bomulls tussar och det blåser och stormar och iiiiiiiiiihhh det är superkul!! Får värsta kicken och vill bara springa ut och rulla mig i snön och bygga snöbollar och fånga snö på tungan som man gjorde när man var liten ^^, Hihi jättemyssigtttt!!! :D

Har iallfall varit ute med Basse och han tyckte det väll var så där lagom kul med massa snö och blåst och ville helst gå in så nu har vi busat lite grann inne med hans orangea gummiboll ^^,

men nu ska jag ladda upp lite snö bilder så får ni se hur det ser ut hittills ^^^.<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback