So much better

Tingis igår = totalt cp störd i huvudet och jag ville strypa henne med taggtråd om det var tilllåtet

Tingis idag= jättesnäll och lagom pigg

Ibland fattar jag inte vad som försegår i hennes huvud ibland. Vissa dagar är det verkligen som om djävulen själv kommit till henne och vissa dagar är hon from och snäll som en liten ängel -.-'

Igår var hon verkligen störd i huvudet. Hon var jättepigg och jättestark och ville bara springa och när jag tog tag i henne blev hon bara sur och gjorde massor av bakutsparkar och sen gjorde hon massa bakut sparkar i galoppen när jag ville att hon skulle släppa bettet och sluta spänna emot. Jag var verkligen så hääääääääääär nära på att hämta en träklubba och slå den i huvudet på henne så hon inte kunde slänga upp den i kina hela tiden -.-'

Idag var hon däremot jättefin och snäll och gjorde bara 3 små bock/bakutsparkar och det var för att hon blev taggad.

Imorn ska iallfall maja ta tingis och jag ska gå på stan med Mandaa^^,

Blir att gå och äta lunch och så shopping såklart!! Sen måste man ju gå och kolla in Scorettes utbud eftersom de nyaa har öppnat! :D

aja, nu måste jag gå ut med hunden pusshejj<3






hehe, ja ibland vet man inte vad som försigår i huvudet på våra hästar. Kul när hästarna är pigga, men mindre roligt när dem slutar lyssna..

2010-10-30 » 21:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback