We can make it

Blev en slappkväll igår med tacos och mormor och morfar åt middag med oss. En riktig slapp fredag.
Men jag hade ändå tråkigt så det blev att sitta och smsa typ hela kvällen:P

Idag så har Maja Tingis och jag ska på stan med Manda och äta lunch och såånt mysigt^^,

Har typ massa grejjer jag måste köpa och sen äre väll lika bra att börja spana på lite julklappar till släkten. Inte för att jag vet vad alla önskar sig men ändåå^^, Har faktiskt också funderat på att köpa lös ögonfransar. Jag har alltid velat testa det dels för att det verkar kul och dels för att mina ögonfransar är jättekorta och fula så det skulle vara kul att testa^^, Sen kanske jag köper lösnaglar också om jag orkar,fast mina riktiga naglar börjar växa ut nu så jag kanske skippare ändå:)

aja, men nu ska jag snart fara vi hörs pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback