Why can't you hear me screaming out for help

Snöade idag igen! Snöflingorna var utan att överdriva stora som snöbollar!:D

Men sen slutade det snöa och fortsatte regna igen ;(

Blev iallfall att skritta och trava en liten stund på Tingis idag och sen så bev det att rida Pano och det gick bara bra och han gör framsteg men han blir också mer kaxig^^, Han är i trotsåldern:P Han är iallfall världsmästare i backning och sen kan han sparka bakut och grymta som en gris!! Slå de ni! :P
Men han är ju ung och outbildad så det är klart att han kommer att testa mig och det ät lika bra att lära honom från början vad som är rätt och vad som är fel utan bli arg på honom men vi gör som sagt framsteg och det känns bara bättre och bättre för varje gång jag sitter på honom:) Men än så länge går utvecklings kurvan bara uppåt och idag fortsatte vi med korttygel och lite ridvägar och han är verkligen duktig på vikthjälperna kunde göra ganska bra serpentiner faktiskt :)

Har också pluggat SO och jag känner mig nästan PRO på WW1 ( första världskriget ) så jag hoppas iallfall på ett VG :) Skrev ju NO idag också och hoppas också på ett VG tror inte det räcker till MVG nu iallafall.

Kan ju iallafall bjussa på lite bra musik We are the fallen - Tear the world down









okej, c:

blått är awesome men alla färgar blått/rosa typ xd

2010-10-20 » 21:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback