Age is just a number

uppdateringen suger I know men ni får tyvär stå ut..

Iallafall så är Tingis fortfarande tjock i frambenen kanske lite mindre idag men idag var hon också lite värme ökad, vilket hon inte var igår.

Tog ner henne på banan för att longera och se ifall jag kunde se någon hälta men kunde inte se någon hälta över huvudtaget. Nu är jag inte heller världsbäst på att kolla sånt men jag brukar vara superduper nojjig på sånt så jag litade på mig själv den här gången faktiskt:)

När jag tog in henne kändes hon mindre svullen och hon kändes jämnvarm i benen.

Sen var det bara att fara iväg till hippo och vara på möte med ponnysektionen och sen em och äta middag.

Mamma åkte iväg en sväng till stallet nyss och nu har hon kommit tillbaka och Tingis var inte tjock i benet nu och ingen värmeökning! :D

Hon hade stegrat och bockat i hagen när mamma kom för Leo var inte i hagen utan på ridbanan som är precis bredvid hagen med det dög tydligen inte ändå:P

Men det känns skönt att det verkar som om svullnaden gått ner och imorn blir det att fara ut på långskrittning med lite trav på halvlånga tyglar :)

Nu känns allt mycket bättre! :D

BTW vad gillar ni nya desigen nu när den är färdig!!? :D I Looooove it!!<3








snygg designen blev men det är något fel i alla kodmallar utom front page :/

2010-09-26 » 21:35:05

Entry page funkar iaf inte som det ska :/

2010-09-27 » 17:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback