Always and Forever

Fick skjuts ut till stallet av mamma vid halv 11 idag. Jag var alldeles själv i stallet och det var faktiskt ganska mysigt^^,

Red en litenstund på banan med hacket och det gick väll braa:)

Tränade lite på att rida utan att hålla i tyglarna och få henne att svänga med hjälp av mina vikt hjälper. Det gick faktiskt rätt bra och vi snirklade runt på banan i trav i serpentiner och små osymetriska volter^^,

Sen så tog jag av henne tränset och sen körde vi lite frihets dressyr:)
Det var kul och hon följde efter mig nästan hela tiden, älskade lilla skrutt<3

Men sen är hon ju superbrunstig också så det är ju lite drygt -.-' haha jag tror hon håller på att driva Leo till vansinne genom att gå runt och gnida sig emot honom och kissa hela tiden:P Men han verkar uppskatta det och piper lite grann och nyper henne i flankerna suck :P

aja, nu har ju jag iallfall gjort bort stall delen idag så vi får väll se om jag hittar på något mer idag.:) jag funderar på att kanske fara ner till strömpilen och kolla på lite kläder och skor om jag orkar^^,

aja, men nu ska jag gåå pusshejj<3






» Agnes

Jag ska inte på hoppträningen imorgon. Jag är med på Emma Emanuelsson-träningen istället. Men du kan lämna bettet till Johanna Forsman=)

2010-09-11 » 14:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback