Always looking down

Blev att innan jag gick och la mig igår fara ut till stallet igen och kolla till henne. Hon ser ut att må bra och hon hade bajsat en hög när vi kom dit och när vi gav hästarna kvälls hö attakerade hon verkligen de när hon fick det haha lilla hungriga älsklings ponny<3

klockan 3 ska jag iallfall fara ut till stallet och då blir det att hålla hoppträning för Maria :) Då får jag pröva vingarna som hoppinstruktör :P Men det kommer nog gå bra. Även om jag aldrig har ridit Cherie förut och jag vet inte hur hon är ser jag ju när Maria rider henne vad som behöver göras och det är det viktigaste eftersom jag ändå bara kommer stå på marken idag :)

blir en enkel övning idag vilket passar bra för de eftersom de inte har hoppat så jättemycket :) Men de är ändå duktiga och om det bara kunde sluta regna så åker nog systemen med så kan jag fota de lite. Sen så bör Maria ta med sig dykar dräkt idag till stallet för ridbanan lär ju vara en mindre sjö, så vi kanske måste ställa in det ändå..

vi hörs senare idag pusshejj<3

 Maria och Cherie







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback