Ceep on walking

Idag fick jag säga RIP till mina rosa tights :( Under A-passet idag så började jag dra i en liten tråd som stack ut från tightsen och vips så blev det ett stort hål.. Så då beslutade jag att det var dags att säga RIP till de så då fick Becca tilllåtelse att göra sönder de ännu mer och den chansen tog hon verkligen. haha :P

Så nu står iallfall nr 1 på min inköps lista att köpa nya rosa tights!
Faaast ett par nya jeans står nog högst upp ändå för det är verkligen akutkris med det!! :O

Drog över matte lektionen idag så på torsdag får vi sovmorgon istället :D
Det gillas!! :D

Idag börjar Idol på 4an också det ska jag absolut inte missa!! Asså det roligaste med Idol är faktiskt castingarna! Hahahah aså vissa är ju verkligen bara sjukt pinsamt jättedåliga och jag tycker nästan synd om de för att de går ut i TV! Fast bara nästan ^^,

Inte för att jag ska säga något själv eftersom jag själv suger på att sjunga men det är ju kul att göra det ändå men inte så andra hör! Hihi jag håller mig till att sjunga i duschen eller när jag rider i skogen ensam^^,

aja, nu ska jag kolla runt lite grann på daatorn pusshejj<3






Okej vad synd! Ja jag har frågat dom och dom var inte där på söndagen, det roliga är att jag har film på Robin där jag ser en tjej som tar kort men vet inte vem det är, haha :)

2010-09-07 » 17:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback