Don't close you'r eyes

Ut till stallet och Tingis ben var nästan helt normalt kanske en aningens lite tjockare i vänster idag också men inte alls varm så jag for ut och skrittade med Elsa som är medyttare på Greta i ungefär en timme och vi la in lite trav.
Kan ju säga att hon var jättetaggad i traven och det blev ofrivilligt lite travar trav också utan problem så hon verkar ju absolut inte vara halt eller ha ont.
Sen så när vi kom tillbaka var benet helt normalt.

Så ridning verkar ju bara vara bra så hon får igång cirkulationen :) Imorn borde det isåfall vara helt normalt:)

Imorn har vi halvdag i skolan ock slutar klockan 12 typ så det blir hääärligt!!:D Sen ska Maja ha Tingis de ska åka in på hippo och maja ska skritta i hipposkogen och trava lite på stora hoppbanan och sedan ska hon få tvättas igenom innan det blir alldeles för kallt ute:)

Jag själv ska ägna lite tid till att plugga till matte och/eller engelska prov som vi har torsdag fredag och sen ska jag möta upp Manda på stan. Så det blir förhoppningsvis lite shopping och sen ifall det går någon bra film blire bio sen:D! Det gillas!!

Känner att det har varit väldigt mycket gå på stan för mig typ 3 tisdagar i rad men det känns bara så härligt att kunna göra det faktiskt. Det känns som om jag börjar kunna planera lite tid till kompisar nu mitt i allt häst grejes så det känns faktiskt kul för jag menar i stort sett hela förra höst/ vintern var jag aldrig med någon kompis. jag kanske var med kompis 5 gånger under 5 månader :O Det var faktiskt ganska tråkigt att aldrig ha tid men nu känns det som om jag har lite tid men nu har jag massa prov som är ivägen men eftersom vi är helt lediga på onsdag så blir det helt enkelt en plugg dag :)

aja, nu måste jag nog gå och lägga mig blir hyfsat tidigt imorn pusshejj<3






Skönt att Tıngis mar bra. Kramar Mormor o Morfar i Turkıet.

2010-09-27 » 22:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback