Hopptävling Vindeln L:B L:A

Det första som hände när vi kom till vindeln var att vi i laget fick en till gulblå rosett. Vi hade tydligen fått fel rosetter vid prisutdelningen då så nu fick vi en ny. Men ingen av oss hade ju med den andra rosetten så vi fick behålla båda 2 haha så 2 gulblå rosetter kändes det ju inte helt fel :P

Sen var det L:bn och hon kändes väldigt okoncentrerad och flamsig.

När vi kom in på banan så gick hon inte fram alls utan bara sprang istället.


Efter första hindret så hade Tingis ingen lust alls att lyssna på mig så hon drog ju åt vänster när vi skulle åt höger så vi fick ju stopp av staketet så då drev jag på henne lite surt och sen fortsatte vi mot 2:an.

Sen på 4an fick vi ett pet för jag drev på för att få henne framme och tänkte inte på att jag måste ta ihop henne också.

Men resten av banan klarade vi och vi slutade på 4a fel. Rundan var väll hyfsad förutom att hon inte lyssnade på min skänkel och var flamsig.

Hoppade L:an ändå och det skulle jag inte ha gjort.

Nu var hon bara sur och vi stannade ut oss på andra hindret. Jävla sur sto!!
Det gick inte bra på framhoppningen heller dels för att det var så himla trångt att hoppa där och dels för att hon lyssnar inte fram!

Hon bara springer och när jag vill få henne framme för skänkeln viftar hon bara irriterat på svansen och springer ännu mer.

Var väldigt arg efter L:an kan jag ju erkänna!

Hon bara dummade sig och jag skulle slutat i L:bn när hon ändå gick ganska bra.

Men men är iallfall nöjd med igår och nu ska vi jobba med att komma ur våran lilla svacka.

Ska fixa filmer från L:c+5an och L:bn nu så filmer kommer inom kort! :)







» Elin

hahah fem centimeter hit å dit;p

2010-09-05 » 16:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback