Just gonna stand there and watch me burn

For med lillsiss till Tingis vid halv 2 :) Maja lånade Leo så vi kunde rida tillsammans. Men innan vi kunde rida så var vi tvugna att tvätta ur ett sår som Tingis hade vid sidan av svansen, eller det var inget sår precis men det var som skinnflått och det var något gult klegg där :S inte mysigt!! så jag tvättade ur det med jodopax och smörjde på med någon salva :)

Sen så tog vi en rätt lugn tur till bomstigen 1 och det gick bara braa Tingis var fin och avlappnad och sen i uppförsbacken på slutet blev det en lite övertaggad galopp :P

Sen så red vi hem och hästarna fick mat och sedan ut i hagen igen och sen kom mamma och pappa och hämtde oss:)

Har iallfall ganska nyss färgat Majas hår så nu är det mörkbrunt. Det blev riktigt bra faktiskt, naturligt och fint.

Imorn får vi se vad jag hittar på med plutt kanske rider en liten stund på banan på hacket eller så blir det ut i skogen igen.. det beror på :)

och nääe jag tror inte hon är skadad för då tror jag att man skulle märka det väldigt tydligt för hon är absolut den som säger ifrån när någonting inte passar henne och med tanke på att hon är jättefin i dressyren och går bra på hoppträningarna och på framhoppningar så är jag väldigt säker på att det inte är det.
Men bara för att så kommer jag hoppträna henne på hacket nästa hoppträning bara för att hon älskar hacket och brukar bli jättebusig på det så det blir nog bra så hon får tycka att det är kul ^^,

men nu ska jag nog hoppa i duschen och tvätta håret så slipper jag göra det i morgonbitti pusshejj<3

 bland de första bilderna jag tog med min kamera visst blev den snygg! :D och den är 100% oredigerad!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback