Let me se if you can work it out

skola = tråkigt

men det var bra at vi slutade 1 timma tidigare och fick sluta klockan 1 istället:D Det gillar skarpt!!

Sen så bar det iväg ut till ponnyplutt som förövrigt är lika pigg och nu red jag med Signe som har Gaggiz :)
Det är verkligen så kul att Gaggiz har blivit hel igen tyckte så himla syund om Signe där ett tag.

Red inte så jättelänge kanske runt 40-45 minuter och vi skrittade och travade nog nästan lika mycket. blev ingen galopp faktiskt. Red på Pelhamet också och det behövdes kan man ju säga on var glalet pigg och stark ändå men det bådar förhoppningsvis gott inför tävlingen imorn och på söndag!!

Har också putsat grejer och packart lite grann också så det blir nog braaa vi får hoppas att ponny putt är lika taggad på hoppningen som hon var på SURF för där var hon ju typ galen :P

iallfall tänkte jag bara för kul skull lägga upp en "dagens outfit" bild som jag tog när jag hade tråkigt imorse sen är jag snäll och bjussar på lite egopics också ^^, Handlar ju om att vara generöös? eller?

aja, nu kommer bilderna och sen väntar pizza middag!! :D MUUUMS<3



Tröja - Bikbok
Halsduk- H&M
Tights - ?
Skor - Skopunkten
Armband - Ur och Penn
Ringar - Glitter



















» Elin

jaa kanske de:)

2010-09-03 » 19:45:44

tack så mycket

vi bedömer den så fort vi hinner, blir antagligen ikväll eller imorgon.



ha det bäst

proffsen - vi som slår hål på myterna

2010-09-04 » 18:40:05

Snittsig blogg!

Allihopa kika in på våran blogg, där finns massor att lära, roliga diskussioner, tips & trix & ja, allt som har med hästar att göra!

Vi har även en ny kategori på bloggen!



OBS! Bloggen var tvungen att startas om därför så få inlägg, men de kommer! ;)



Ha de bra.

Proffsen - vi som slår hål på myterna!

2010-09-04 » 18:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback