So pretty so smart such a waist of a young heart

Slutade halv 12 idag :D vi har ju elevens val var tredje vecka på onsdagar så då slutar vi halv 12 :D eller jag har ju eget val på elevensval så jag slutar då och jag har ju självklart egen häst på mitt val:)

men eftersom det absolut jättespöregnar så får Tingis vila idag.. Inte kul för varken mig eller henne att fara ut i skogen idag. Så imorn när hon egentligen skulle vila å rider jag istället:)

imorn ska hon båda få nya skor och sen ska hon rakas :) Blir halvrakning den här gången  med en rakade stjärna på baken förhoppningsvis ^^, men sen när vi ska raka henne gången efter det så blir det helrakning :)

förhoppningsvis blir hon sööt^^,

men nu måste jag angagera mig i att skriva klart en svenska berättelse som ska in imorn har skrivit 2 sidor av hur många man vill och jag är typ i början nu :P








vi ska inte lämna in någon svenska berättelse imrn?!?!?!?!?

2010-09-15 » 17:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback