Sombody to love

Idag kändes det som om skolan gick hyfsat snabbt. Hade HK sista lektionen och kan ju säga att det blev lite misslyckat när adde tappade ut halva formen med äggstaning i ugnen ^^,

Sen blev det ut till Tingis och red ungefär en timme på banan och det blev mycket skritt och galopp faktiskt :)
Hon var verkligen superduperfin i skritten jätte avslappnad och stadig och mjuk i sidorna och samma sak i trav och galopp! Är verkligen jättenöjd med henne idag!! :D

Sedan har jag varit hemma och tränat inför SO prov imorn så det är därför jag inte kunnat uppdatera idag.

Imorn har ju Maja Tingis så då blir det hemma dag för mig och jag ska fara ner på stan en snabbis och hämta ut mina nya jeans som är färdigsydda och klara :)

Just nu ligger jag nerbäddad i soffan med en stor filt och tittar på Det Okändå på tv 4+ :)
Jag gillar sånna programm om "övernaturliga saker" för jag tror ändå på sånt. Eller jag tror som inte att det finns spöken men jag tror att det finns någonting som vi inte kan förklara. Andar eller bara någonting som inte har gått vidare eller jag vet inte men jag tror ändå på sånt.

Vad gör ni? Tror ni på sånt eller tycker ni att de bara luras?







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback