Something is always happening

Orkade verkligen inte skriva igår.

Tingis verkar iallfal helt bra från koliken men nu har hon ett tjockt framben. Det konstiga är att det är absolut inte varmare än det andra, inte ens lite men hon är ändå tjock från strax under knät ner till karleden..
Fattar ingenting. Gick ut med henne på en promenad och då försökte jag trava lite grann och då försökte jag kolla om hon verkade halt men hon sprang bara på med öronen spetsade så det verkade inte som om hon var halt vilket är bra men jag undrar varför hon är svullen vad hon har lyckats göra nu...

Lindade iallafall båda frambenen igår så nu ska jag snart åka dit och kolla hur det är med henne.  Hoppas att tjocketen har lagt sig för jag tyckte ändå att det kändes som om den minskades lite efter promenaden..
men jag vet inte.

btw så der ni kanske att det börjar hända lite grejjer på min blogg^^, sa bli sååååååå kul att se resultatet! :D






Jobbigt känns som du typ har mkt problem med din ponny :(

2010-09-26 » 11:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback