Whatever you like

Tänkte bara säga en rolig saaak^^,

har anmält mig till en kombinationstävling på Surf helgen efter kågedalen:)

Så först rider man dressyren en Lb1 a samma som jag red när jag dressyr tävlade på surf och sen äre hoppningen och då är det en Lc :)

Så i dressyren räknar man ut kofficienten (stavning) och sen så är det stilbedömning i hoppningen och det plussar man på med dressyren och den som har högst poäng vinner :D

Och i pris vinner man rosett, plakett ,en bok och en minnes tallrik och det bästa av allt 1000 kronor! :D

Haha då äre ju helt klart bara att satsa! :D
det är ihopslaget med ponny och storhäst så alla som tävlar innom umeåkomuns klubbar får vara med.

kul va? hihi tycker alla borde var med på den det är ju en inbjudningstävling typ som en klubbis fast klubben som har tävlingen bjuder in andra att vara med och tävla:)

aja, hade bara lust att säga det hihi men nu ska jag gååå hejdåå<3





Jag antar ju att vi har störst chans i hoppningen fast med stilbedömningen är det ju inte bara att rida felfritt...







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback