Why didn't you save me the way it was ment to be?

Blev iallfall att vara 4 ½ timme i stallet och då han jag båda vara hoppinstruktör och rida ponnyskrutt en stund på banan och mocka, göra hö, ge ponnyskrutt kraft och skicka ut henne i hagen igen :)

Maria och Cherie var riktigt duktiga och gjorde nästan allt som jag sa och Cherie såg riktigt trevlig ut i slutet av framridningen :)
Sen så var de riktigt duktiga på hoppfronten också :)

Hade gjort som en  5½a på ena lång sidan och sen ett litet räcke snett igenom och sen ett räcke på andra långsidan så man kunde hoppa som en bana sen och riktigt duktiga var de:) Cherie verkade tycka det var buskul och Maria med:P

Kameran åkte med men bilderna blev inte så bra eftersom solen låg på så det blev konstigt ljus men meen :)

Sen så efter Marias lektion så hämtade jag upp ponnyskrutt och vi red en stund barbacka på banan i skritt och trav och hon kändes riktigt trevlig :) Sen så hoppade jag av och vi lekte lite och sen så prövade jag rida en liten stund utan träns^^,

Hihi kan ju säga att det var mäst hon som bestämde vilket håll vi skulle gå ut men jag lyckades iallfall få stopp på henne sen för vi travade faktiskt^^, hihi det var kuul^^,

Sen så fick jag skjuts hem och så har jag varit ute med unden i kanske 45 minuter sen lev det lite tv tittande sedan middag och 1 timme av engelska plugg -.-' BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ säger jag bara!!
Imron har vi ju svenska prov (läsförståelse) och Matte prov om likformighet, vinklar, skala m.m uuuuuuusch skolan kan ju ta sig just nu så jäkla less!!

Det ända som var bra var att fick tillbaka 2 So prov i tisdags 1 från 7an som var det sista vi gjorde som han kommer räkna med i betyget ( industirella revolutionen i england ) och ett prov om valet som vi gjorde förra veckan. Hade MVG på industriella och VG på val provet!! :D Haha blev väldigt glad då faktiskt!! hihi ursäkta skrytet var bara tvungen ^^,

aja, nu kom lite bilder från idag<3

(Ursäkta suddiga bilder hade lekt lite grann med inställningarna innan så de blev lite störda^^; )



































snygghjälm....

2010-10-03 » 15:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback