You stop i'll start

Skolan kändes evighets lång idag och vi har 4 prov iplanerade och massa inlämnings uppgifter och BLÄÄÄÄÄÄÄ!!!!

Jag ligger väll rätt bra till men man känner verkligen att 8an är heeeeelt annorlunda än 7an haha 7an är ju rena barnleken jämfört med 8an..

iallfall så efter skolan så blev det att fara iväg till stan en stund med Manda<3

gick direkt in på JC och köpte ett par jeans. Först prövade jag ett par ljusa 24or som jag tyckte kändes bra kanske lite tight runt midjan och jag tänkte köpa det men jag skulle brhöva sy upp de så när jag kom till kassan och hon skule börja nåla upp de så frågade hon hur de satt i midjan och don tyckte jag skule pröva ett par ännu mindre. Så jag prövade ett par 23or då och hon tyckte att jag skulle köpa de istället för att de kommer tydligen gå ut sig jättemycket och jag vill inte ha förstora byxor sen men de jeansen var det verkligen kämpigt att knäppa knappen men jag köpte det ändå och litade på henne och nu är de inne på uppsyning :)

sen så hittade jag en snygg och enkel bh som kan kan justera banden hur man vill typ plocka bort det och sätta halterneck och kryss rygg osv så det kändes braa:)

Sen hittade jag ett par supersnygga stövletter på skopunkten så då köpte jag också :)

Sen hade jag någongång lovat att jag skulle betala en födelsedags present till Manda som fyllde år förra veckan så där rök 100 kr till och sen blev det middags buffé på great easten mums! :D

nu kommer lite bilder på de gejer jag köpt :)



stövletter - skopunkten - 399kr







BH- H&M - 129 kr

 Jeans- JC -399

Idag har jag alltså lagt ut - 1033kr :S men jag har ju pengar kvar och jag köpte bara nödvändiga saker så då är det okej :)
nu blire allt att spara tills lönen från förramånaden kommer och barnbidraget :)

men nu ska jag gåå pusshejj<3


p.s det är min Blue-eye på bilden till dig som frågade^^,<3 d.s






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback