You'r not the one i belived in

Skolan var evighets lång idag och det kändes verkligen som om varje sekund sniglade sig fram!
Men tillsist blev klockan kvart i 3 så jag kunde få gå hem :)

Mamma skjutsade mig i ilfart till stallet så jag snabbt skulle hinna rida en stund innan vi var tvugna att fara till hippo :)

Tingis har ju fått nyta fina fötter idag och blivit halvrakad :) Hon blev riktigt söt faktiskt!:D men det blev ingen stjärna på baken :( det hann Jeanette inte göra men men. Det ända tråkiga som blir när man rakar henne är att alla hennes gamla ärr kommer fram...Jag undrar verkligen hur hon har fått alla de som det stora på bogenbladet ser ut att ha varit riktigt hemskt...

Red barbacka på 3 delade en stund på banan och hon var fin men lite tjafsig i munnen:) Sen så for vi ut i skogen och travade lite mer där och då gick hon verkligen superfint! :D

Hann bara rida i ungefär ½ timme men det var väll lika bra nu när hon var nyskodd och allt.

Sedan bar det iväg till hippo och där skurade jag ungefär ½ box :)

Nu är jag iallfall hemma och om ca ½ timma ska jag se på idol.

Imorn blir det också lite dålig uppdatering eftersom jag har massor att göra innan tävlingen på lördag som att packa, putsa, tvätta benskydd fixa med nr lappar m.m och sen på lördag bär det iväg till kågedalen!:D

Det ska bli buskul!! :D Finalen i laget är det ju och då jävlar får vi hipposar visa vad vi går för!! :D

nu ska jag gåå pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback