Be proud of who you are

Såå skönt med sovmorgon och påsklov och allting! For ut till Tingis vid 12 och red i skogen och de gick inte bra alls. Vi var osams redan innan vi hunnit lämna gårdsplanen -.-' Först ville hon inte lämma stallet och sen när vi kommit in skogen var hon superfånig och låtsades vara rädd för allt och sen var hon jättedryg i munnen -.-' Sånna dagar är ju alltid lika roliga.. Men sen är hon väldigt brunstig just nu också så då blir hon nästan alltid dryg.
Men men de är bara att hoppas på att de går bättre imorn på hoppträningen :)

Hade fått lite frågot som jag tänkte svara på :)

vad fotar du med för kamera ?
Vad kostade den ?
Och var brukar du redigera dina bilder ?
Redigerar du dina bilder föresten ?
Kan du ge nått t.ex på nått du redigerat och nått du inte redigerat? :D
Brukar du redigera dina bilder på tingis?
Bilden här på tingis , har du redigerat den ?

1. Det är en Nikon D80 :)
2. Jag vet inte riktigt vad den kostar, köpte den begagnat, eller jag fick den när jag fyllde 14.
3/4. brukar inte redigera mina bilder så ofta men om/när jag gör de så brukar jag bara göra de på Picnik :)
5. joo de kan jag göra men sitter på fel datorn nu så jag kan visa några bilder senare:)
6. Ibland brukar jag göra de det beror lite hur det ser ut med ljuset och sånt :)
7. Just den bilden jag la upp igår var oredigerad :)

Och tillsist frågan som de flesta vill ha svar på är när Gucci kommer och om de blir som nyligen planerat så skickas han upp nästa måndag och då kommer han kanske på tisdag :D<3



Oredigerad :)





Vad kostade Gucci? :)

2011-04-16 » 17:44:12

jag skulle oxo vilja veta vad gucci kostade hehe ,

2011-04-16 » 18:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback