Come and see whats on the other side

Då var man hemma från Stockholm och Gotland^^,

Enligt mig kändes provridningen bra. Han var verkligen jättefin och jättesnäll och han var väldigt positiv och tog verkligen tag i hinderna :) Ibörjan hade jag lite svårt att komma på hur jag skulle rida honom eftersom han var så olik Tingis, men Tingis är väll egenligen inte lik någon :P Så ibörjan blev de lite att jag red iväg honom på hinder men sen så förklarade de ungefär hur jag skulle göra och då gick de bättre :) Men sen fick vi lite problem på en linje och han trampade om och drog iväg lite och de tog ett tag innan jag förstod på ett ungefär hur jag skulle göra. Men jag tycker att de är svårt att rida nya hästar för de tar ett tag innan jag förstår hur jag ska göra och sen blir jag också ganska försiktig. Men jag tycker de är lite läskigt när alla står och tittar på en och viskar lite åt varandra och man vet inte ifall de är bra eller dåligt^^, Men jag hoppas ju att de tyckte de var bra(A)

Har lite filmklipp som jag kanske lägger upp senare :)

Men jag tyckte verkligen om honom och jag kan se mig själv med honom i framtiden:) Men eftersom jag har 3 ponnyer kvar att provrida så får vi ju se hur de blir men jag tycker om Gucci ^^,

Näe nu ska jag gåå pusshejj<3







Vad roligt att det gick bra!!!

2011-04-04 » 19:39:47

Älskar din blogg och din personlighet, det är så roligt att läsa!!! Har du någon favorit blogg?

2011-04-04 » 19:40:29

Hej, var med och tävla om en länkning genom att svara rätt på dagens gåta!

2011-04-04 » 20:06:46

Hej! Kika gärna in vår blogg där vi säljer fina egendesignade smycken, nu har även vi fått in de eftertraktade earcuffsen! Hoppas du hittar något du tycker om :)

2011-04-04 » 20:11:23

Åh jag hoppas värkligen att ni köpar han nu :D de såg SUPER BRA ut :D

2011-04-04 » 20:23:02

Hoppas värkligen att ni köper han ! :D De såg värkligen SUPER DUPER BRA UT!!!! :D

2011-04-04 » 20:24:02
» julia

hejsan!

allt bra idag!?



psst!! följa varandra via bloglovin!? <3

2011-04-04 » 20:27:00
» Ida

Vilken fin design, har du gjort den själv? :)

2011-04-04 » 21:50:57
» Ida

Vilken fin design, har du gjort den själv? :)

2011-04-04 » 21:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback