Does it hurt

Kanon väder idag igen och man känner att sommaren närmar sig! Sommaren! Så jävla underbaaart!

Idag blire iallfall att fara ut till Tingis på eftermiddagen och då ska jag rida ite på banan och träna lite lydnad med cavalettis och bommar hade jag tänkt:) Sen så är mitt rum i behov av en städning så de ska jag också göra...och badrummet..aja jag gör de...sen^^,

För övrigt ser jag ut som en havrekaka i ansiktet eftersom jag är så himla torr och inte blev de bättre när jag borstade på lite foundation... Ska typ gå och dränka mig i en tub fuktighetskräm snart.

Imorn blire stan med Manda och jag har Insläpp så de blir Tingis på kvällen då också och sen på Tisdag kommer påååånniii!

aja, där var en liten snabb onödig uppdate om vad som väntas de närmaste dagarna men ha de bra pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback