Don't turn away

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhh, idag ska Gucci besiktas oh de är inne på vet stationen nu och ifall han inte går igenom kommer jag att dööö!! Okej lite över dramatiskt där kanske men jag kommer bli såå himla ledsen och besviken om han inte går igenom och just nu känns de inte ens att tänka på att börja om med att leta hästar och provridningar. Så nu sitter jag bara och väntar på att de ska ringa och säga att han gått ingenom. Sitter precis vid telefonen så att när de ringer ska jag svara direkt!! Är verkligen supernervös och jätterastlös och har typ suttit och dunkat huvudet i väggen i brist på att göra någonting ^^,

Men snart så borde han väll vara färdig?







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback