Everything will be alright

Visst är han superdupermega söt!!:D<3

Jag förstår att det är många som undrar nu hur det ska bli med honom, varför vi köpte honom, vad vi ska ha honom till, vems ponny det är o.sv så jag tänkte svara lite på det nu :)

Vi köpte honom för att vi ville ha en ponny till. Maja är ju mer dressyrintresserad och Tingis är ingen bra dressyr ponny om de är tävla man vill göra och jag känner att jag skulle vilja ha någonting att jobba med innom hoppningen och såklart dressyr också. Eftersom jag har 3 år kvar på ponny och Maja har 6 år kvar på ponny så tänkte vi att om vi köper någonting yngre som jag kan vara med och utbilda,rida och tävla så har jag honom de 3 år jag har kvar och sen när jag fyller 18 är tanken att Maja ska ta över honom helt och hållet och ha honom i de resterande 3 åren :) Det vi ska ha honom till är då både hoppning och dressyr.

Han är utbildad L:c hoppning och L:b dressyr men har kapacitet för att gå långt inom båda diciplinerna :)
Jag kommer att rida honom minst 3 dagar i veckan och sen ska Maja ha ungefär 3 dagar och den fjärde dagen så har han vilo dag så då kommer antingen MaPa att ha honom eller så tar någon av oss honom :)

Tingis kommer jag ha 5 dagar i veckan som nu och sen har Maja henne 2 dagar som vanligt :)

Hm...vet inte riktigt vad mer ni vill veta men då är det bara att fråga:)









vad kostade Gucci? och hur gammal är han? :))

2011-04-28 » 14:42:37
» Adina

Åh! :) Riktigt kul! :)

2011-04-30 » 00:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback