Girl you'r amazing

Red markarbete/hoppning idag på banan och de gick verkligen suuper! Hade två 30cm cavaletti snett igenom och på ena lång sidan hade jag 2 cavaletti ovanpå varandra så de var typ 60 cm och sen 3 galoppsprång till ett räcke som jag höjde upp lite i taget så sista sprången låg på 1m!:)

Hon var så jäkla fin idag igen! Jättejättebra i galoppen! Hon kunde galoppera i värsta lugna dressyrgaloppen i en stadig form utan att bli orytmisk och tappa takten! Är så stolt över mitt hjärta<3

Man blir bara så glad när man märker att allt de man kämpat och slitit för verkligen har gett resultat! Hon har verkligen utvecklats och blivit starkare i sig själv, byggt mer muskler och vi har också byggt upp ett förtroende för varandra. Min älskade lilla ponny kan du inte alltid vara så här underbar?<3














den dära vita hästen ser lika dan ut som våran , fakur :D

2011-04-24 » 19:28:04
» Anna

Älskar känslan när man känner att träningen ger resultat ! :D

2011-05-03 » 15:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback