Hold on to the moment

Då har man varit ute hos älsklings ponnyn som fått en välförkänt vilo dag och imorn blire antingen en tur i skogen eller så longerar jag henne ett tag :) Har bestämt mig för att skippa hoppträningen på söndag då hon gick så himla bra i onsdags och det känns onödigt att hoppa mer då :)

Sen idag är det späääännande för idag ska Gucci eventuellt åka iväg med färjan så han kommer att få stå i stockholm över helgen och sen kommer han på tisdag kväll!! Åh det ska bli sååå spännande och jag hoppas att han kommer trivas hos oss^^, Fast alla hans saker kommer att komma upp på onsdag så vi får hoppas att han klarar sig utan de en dag :)

Iallafall så ska jag snart börja packa mina grejer eftersom vi snart ska fara ut till mormor å morfars stuga som ligger typ mitt ute i skogen så då kommer jag hem på lördag eftermiddag :)

Aja, packa var de jag skulle göra vi hörs pussshejj<3









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback