I belive that everything happends for a reason

Hemma nu från skolan och har ganska nyss skrivit klart mitt matte prov. De kändes faktiskt rätt så bra men bara därför kommer jag säker ha failat sönder (A) Nääe men borde iallfall få minst G och då är jag nöjd eftersom de är i matte:)

Har insläpp ikväll och planerar att göra ett försök att ta mig igenom skogen och förhoppningsvis så har de smält bort ännu mera snö :)

Näee nu ska jag äta upp mina överkokta nudlar, gå en prom med Basse och sen börja dra sig mot stallet, när man kommer hem väntar svenska plugg.. seeyaah<3






Jag har matte prov imorgon

2011-04-13 » 16:30:08

skulle du inte lägga ut bilder eller länkar på de bloggar du följer? :)

2011-04-14 » 15:02:58

Hej du jag har ett stort problem, jag har världens bästa ponny men vet inte hur man rider i form...

2011-04-14 » 16:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback