It's true, i'll never find someone like you

Så däär jag nu kommer svaren på frågorna :)


1. Favorit artist?

SV: Jag har inte någon riktigt favorit artist dels för att jag mest lyssnar på olika band just nu och sen så lyssnar jag alltid sönder bra låtar så jag byter favvo band/artist hela tiden :P

2. Favorit serie?

SV: The Vampire Diares<3

3. Tittar du på Talang? Någon favorit där hittills?

SV: har inte hunnit titta på de än faktiskt ^^,

3. Syskon?

SV: Lillasyster Maja.

4. När de inte är du som fotar/filmar dig själv, vem är det då?

SV: Pappa är alltid den som filmar träningar och tävlingar o.sv men när de gäller foton så äre ofta kompisar:)

 Becca fotade den här bilden :)

5. Vad är ditt västa minna?

SV: oj hmmm.. det här var svårt men det måste vara när jag gick i kanske 2an-3an när vi var i norrfällsviken under något lov och jag ramlade i bastun på agregatet och fick benet ner tryckt i en vass kant och fick ett jättedjupt hack på vänster smalben :S Har ett jättefult ärr från de idag :S

6. Bästis?

SV: har ingen..

7. Bästa minne?

SV: Den här var också svår för jag har så många underbara minnen men något som känns mäst just nu är L:A debuten med Tingis på derbyt när hon var helt fantastisk!<3



8. Spelar du fotboll?

SV: Hahah nääe det är inte riktigt min gej:P spelade fotboll när jag gick typ i sexårs till 1-2an:P Jag kan säga att jag var mer intresserad av att rita stjärnor i marken än att hålla koll på bollen:P Dessutom är jag bollrädd(A)

9. Är du populär i skolan?

SV: Jag vet inte riktigt, eller asså jag kan ju som snacka med alla och jag brukar ganska ofta höras och synas(A) Hehe men populär vet jag inte om jag kan säga att jag är, de får man någ fråga de andra om :)

10. Favoritfilm?

SV: Twilight filmerna<3

11. Favoritbok?

SV: De är twilightböckerna också^^,

12. Favoritspel (ipad)

SV: Jag antar att du menar vilket favvorspel på ipaden och de är lätt Angry Birds! Väääldigt beroende framkallande!!

13. Är du nöjd med din kropp? Om du fick ända 3 saker med ditt utseende vad skulle du ändra då?

SV: Svår fråga faktiskt, finns så mycke jag skulle vilja ändra men om jag bara fick ändra 3 saker skulle de nog vara, mitt hår, HATAR de eftersom de är så fucking tunt!! sen skulle jag vilja ändra om hela ansiktet och kanske göra mig lite längre, typ 160.

14. Snyggaste kändisen, både tjej och kille.

SV: Megan Fox och Taylor Lautner<3

15. Vilka bloggar följer du och kan du länka de?

SV: jag kan lägga upp en printscreen från bloggkoll så kan ni se vilka bloggar jag följer:)

16. Mål med den nya ponnyn ni ska skaffa?

SV: Der beror helt och hållet på vilken vi väljer att köpa eftersom alla är på väldigt olika utbildningsnivåer. Men ett mål i år jag nog skulle kunna lägga upp för i stort sett alla de är att rida felfria L:c och starta någon/några L:B

17. Hur går de med travarn du skulle rida in?

SV: Johanna har fyttat Pano för några månader sen så jag rider inte honom längre:)

18. Mål med Tingis i år?

SV: Det är att kunna kvala MSV B. Är hennes humör på min sida bör de inte vara något problem men är det inte det så är de vädigt långt bort..

19. Tycker du att du är duktig på att rida?

SV: Jag vet inte riktigt vad jag tycker faktiskt. Jag har svårt för att berömma mig själv och säga saker jag är bra på men jag antar att jag är bra (A)

20. Hur många pojkvänner har du haft?

SV: 2, fast egentligen räknas ingen av de enligt mig(A)

21. Vad är de högsta du har hoppat med häst och ponny?

SV: Har faktiskt aldrig hoppat häst så jag måste säga en bom på den frågan men med ponny är det 120 :)


22. Vad har du för betyg?

SV: Vi kan ha betyg i 10 ämen just nu och jag har 7 VG och 3 G :)

23. Vilka länder har du rest till?

SV: Gran Canaria, Thailand, Turkiet...har säkert glömt någon också men har åkt till samma land flera gånger:)

24. Vad är din dagliga internet koll?

SV: Först kollar jag alltid min mail, sen kollar jag FB, BDB, Blogg och sist bloggkoll :)

25. Hur länge har du ridit?

SV: Jag har ridit sen jag var 6 och nu är jag 15 så i nästan 9 år:)

26. Framtidsplaner?

SV: Det beror på hur mycke i framtiden men om ca 10 år skulle jag vilja ha eget hus, 2 tävlingshästar och kanske någon stackars pojkvän som gärna får gilla hästar:P

27. Vars skulle du flytta om du fick chansen att flytta vars du ville?

SV: svårt fråga... vet faktiskt inte måste klura på den ett tag till :)

28. Kan du skriva lite om din familj?

SV: Jaa, de skulle jag nog kunna göra:)

29. Läser din familj din blogg?

SV: Jaa...

30. Favoritmat?

SV: kinamaaaaat<3

31. i  ditt stall, måste ni ta in/ut Tingis själva eller är de någon som gör de åt ner?

SV: vi har ett "schema" i stallet och man har ett utsläpp och ett insläpp i veckan så alla hjälps åt med varandras hästar. Sen så får de frukost och lunch i ett hönät som hängs ut i hagen :)

32. Vad har du för mobil, vill du ha en ny?

Jag har en sån där sony ericsson som alla har och jaa jag vill ha en nyy!!



33. Kommer ni ha Tingis på grubbe nu i sommar eller någonannanstans nu när ni ska ha 2 hästar?

SV: det där är lite av ett problem men förhoppningsvis kommer vi kunna ha de på grubbe:)

34. Är du mycke med kompisar på vardagen/helgerna?

SV: Jag försöker vara med kompisar de dagar jag inte har Tingis och sen på helgerna om jag orkar, ofta brukar jag vara ganska trött på helgerna så då är de skönt att ta de lugnt.

35. Hur mycke får du i månadspeng och vad brukar du använda de till?

SV: Jag får mitt barnbidrag och av de går 400 till Tingis och sen resten som blir över blir sparade på mitt kort och jag brukar väll gå till shopping, bio luncher, fika o.s.v

36. Brukar du sola solarium och hur mycke kostar 1 gång?

SV: har solat några få gånger men jag blir bara röd som en kräfta så de är väldigt onödigt för mig:P Det beror lite på hur länge man solar och de är olika för olika ställen.

37. Vilket skola kommer du börja på när du går ut 9an?

SV: Vet inte riktigt har inte bestämt mig en men det lutar åt Draggen :)

OKEJ NU HINNER JAG INTE SVARA PÅ MER FRÅGOR IKVÄLL MEN JAG SVARAR PÅ RESTEN PÅ MÅNDAG ELLER TISADAG HA DE BRAAA SÅ HÖRS VI EFTER HELGEN<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback