Let the light shine on me

HAN HAR KOMMIT!!!

Han kom vid 5 tiden idag med lastbilen och nu har jag ganska nyss kommit hem från stallet:)
Han var väldigt lugn ändå med tanke på att allt var nytt och han har druckit massa vatten och fått betfor och massa äppelbitar och några morötter:) Han kom till ro väldigt snabbt och var väldigt obrydd om de andra hästarna och de kändes väldigt tryggt att lämna honom över natten :) Han fick såklart bara gå omkring idag och bekanta sig med miljön och imorn ska jag och Maja fara ut i skogen med Tingis och Gucci :) Eftersom Gucci inte har någon sadel så kommer jag förmodligen få rida Tingis barbacka imorn men de är inga problem för hon är ju såå snäll^^,
Tingis fick sig en promenad i skogen idag på en halvtimma och de gick bara bra hon följde mig som en liten hund^^,<3 Lill gummsan<3

Tog iallafall med mig kameran till stallet nu när Gucci kom så jag har massa bilder på honom som jag tänkte lägga ut :)

Bilderna kommer i nästa inlägg!:)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback