Look at the mess you made

Hoppträningen igår gick verkligen riktigt bra! Hon var superfin och lyssnade jättebra på mig och allt bara flöt på!:) Sen blev hon lite tittig på en kombination med tyghästar under men när jag var på henne så hoppade hon ändå trots att de måste ha sett EXTREMT fult ut:P Men sen så var de inge problem med nått och de gick verkligen bara suuper!:D Är riktigt riktigt nöjd med henne, de blev inge stopp, inge tjur och inga nedslag :) Precis som de ska vara!

Idag har jag nyss kommit hem från utsläpp och nu ligger jag i mamma å pappas underbara säng (som man kan fälla upp ryggen och benen i) och ska se på ponnyakuten och sen blire soldag med Becca som ska komma hit å sen ska vi ligga på min baksida och sola helaa dagen!:) Sen på kvällen äre stallmöte och då far jag ut och rider sen i skogen :)

Näee nu blire ponnyakuten haree braa pusshejj<3






ni är så jävla duktiga!:) gör du fortfarande headers åt andra elr?:] för d är du verkligen gryyyyyyyyyyyyymt på!

2011-04-18 » 11:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback