So sick of all these stupid games

Gick hem från skolan i morse. Mådde superilla och kändes mig allmänt konstig. Gick hem och somnade som en sten vid 10 tiden och vaknade klockan 1. Nu mår jag rätt bra igen förutom att jag är jättetrött.
Ska eventuellt åka ut till Tingis på kvällen efter middagen men det beror på hur jag känner mig. Annars så får Maja ta båda.

Lite mer frågot har jag fått om Gucci och jaa han är pigg att rida och han kan vara rätt stark, iallfall vid hoppningen men sen har man ju inte hunnit lära sig hur man ska rida honom än och det tar ju ungefär 1 år innan man hittar varandra. :) Vi fick med lite utrustning som, täcken, träns, benskydd men sen fick vi inte så mycket mer så vi har ingen sadel till honom just nu men Tingis sadel verkar ligga bra på honom, vi ska prova rida med en lerpadd så vi ser hur de ser ut och ifall den passar ska vi leta en dressyr sadel åt honom:) För jag kommer ju aldrig hoppa de samtidigt så då är det enkelt att bara byta sadel imellan :) Sen så kan man rida i dressyr sadeln i vanliga fall:)

Näe ska försöka ta mig upp er soffan och dricka något och sen ta en prom med hunden:) Hoppas ni själv får en trevlig kväll så hörs vi pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback