Somwhere over the clouds

Idag blev då ju då att stiga upp klockan 5 och sen for jag ut till hippo och jobbade stenhårt som publik under tävlingen :P Kan ju säga att de är ett riktigt krävande jobb! Har ni någon aning om hur ont man får i rumpan efter ett tag :P

Sen så for jag till flygplatsen och plan helvetet var ju självklart försenat -.-' Sen när planet äntligen kom blev jag inklämd i fönstret av 2 stycken kostym töntar. Sen satt jag och hets åt en påse Ahlgrens bilar efter typ 2 sekunder när den var slut var jag väldigt uttråkad.

Haha, hann tänka massor av konstiga tankar under den tiden ^^, Men för att ni inte ska tro att jag är psykist störd så äre nog bäst att inte berättar de :P

Sen så kom pappa å hämta mig på Bromma och sen har vi farit till hans kusin och vi har nyss ätit supergod Thaimats middag och just nu sitter de å snackar och jag chillar framför datorn :)

Imorn flyger vi över till Gotland vid 10 och sen så sover vi över där och åker hem på söndag eftermiddag :)
Ska bli riktigt spännande å kul att få provrida! Allt verkar väldigt seriöst och bra så nu kan man ju bara hoppas att jag och Gucci passar ihop :)

Näe nu ska jag gåå så hörs vi kanske imorn, ha de så bra för de ska jag ha!<3



ajusstee till dig som undra så kommer jag inte riktigt ihåg vad han ligger ute för :)





Varöfr ska du köpa en ny ponny??

2011-04-02 » 17:02:24
» Sara

haha, kostymtöntar säger du? ;) det är snyggt med kostym ju!

2011-04-03 » 15:58:29

Läser du bloggar? Tipppssss!!!!

2011-04-03 » 17:47:00
» jenny

Fin bild på mej och Gucci!! kram

2011-04-04 » 14:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback