Standing on the edge and looking down in a hole of nothing

Ser att de rullat in några frågor till min lilla frågestund så de är ju kuul^^, Så jag tycker ni ska fortsätta att ställa frågor :)

Eftersom underlaget är sämst,sämst sämst så fick Tingis en ofrivillig vila idag. I skogen går de knappt att rida för att de är svårt att komma över till andra sidan eftersom hästarna bara trampar igenom hela tiden. Sen ser banan ut som ett lerhav med massa vattenpölar. Gjorde ett försök att skäppa Tingis på banan men hon hade ingen lust att springa och hon gick iväg och ställde sig längst bort i ett torrt hörn dit jag inte kunde ta mig eftersom det var ett lerhav ivägen och korkskalle som jag är hade jag gympaskor på mig -.-' Så de var bara att locka på henne så kom hon tillbaka så tog jag in henne och borstade igenom henne ordentligt och klippte man och svans lite grann :) Tror de blev rätt bra men ska kolla imorn också så jag inte missat nå strån :)

Imorn SKA jag iallfall kämpa mig över i skogen hon hoppas på att de går och trava iallfall när de värsta snöplumset är över. För på fredag tar vi in henne till hippo så jag kan hoppträna lite själv eftersom jag missar träningen på söndag p.g.a provridningen :) Men de ska bli väldigt spännande det med!:)

Näe nu ska jag nog kolla bloggkoll och sen ska jag kanske sova vi höörs pusshejj<3






Hej! Ta chansen o vinn ett designat smycke till ett värde av 395 kr BARA på min blogg!



http://hastoridverksamhet.blogg.se/category/bloggtavlingar.html

2011-04-06 » 22:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback