The end of the begining

Fortsättningen på frågestunden :)


1-Hur mycke läxor/ prov brukar du ha i veckan?

SV: de är alltid olika men brukar ha ungefär 2 läxor i veckan som jag gör bort på skolan under A passen och sedan har vi väll prov lite var å varannan vecka -.-'

2. Tycker du att 7an var ett svårt skol år med mycke prov/läxor, svår engelska och matte osv?

SV: Jag tycker inte 7an var speciellt jobbig eller svår alls:) För mig kändes det nästan som om vi aldrig började på riktigt och sen helt plötsligt var de sommar lov och sen börja man 8an. Har alltid tyckt att matten har varit svår och inte tusan bliren lättare nuu :S

3. Vad vill du går för gymnasium/linje?

SV: jag har funderat på de ganska mycke och de lutar mest åt Sam på Draggen :)

4. Vad tycker du om anonyma kommentarer? Vill du att man ska skriva namn och mail mm.?

SV: jaaa visst är de lite jobbigt när de inte skriver vem de är men även om de bara står ett namn utan blogg länk eller nått så spelar de ju egentligen ingen roll om de är anonyma eller inte för jag vet ju som ändå inte vilka de är^^, Men har man blogg och sånt så får man gärna skriva länk med namn o.sv för då kan man ju alltid kika in :)

5. Hur orkar du med skolan när du har en häst och en hund (och kanske en häst till snart! :D ) ?

SV: Haha, egentligen orkar jag inte med skolan men eftersom jag lovade att sköta skolan ifall vi köpte en ponny så är de bara att jobba på. Har inte speciellt svårt för mig i skolan men när jag ska göra saker som jag tycker är tråkigt blir jag ganska lat(A)

6. Går du på någon annan sport/aktivitet än ridning?

SV: Nääe de gör jag inte. Dels för att jag verkligen inte har tid men också för att jag inte riktigt kommit på vad jag skulle vilja göra isåfall, köra Cross skulle isåfall vara kul att  pröva ^^,

7. Vem är Maja?

SV: min lillasyster.

8. Hur högt brukat du hoppa med Tingeling?

SV: de är olika men brukar egentligen inte hoppa så högt med henne. Dels för att de sliter så mycke att hoppa högt hela tiden och dels för att hon verkligen inte behöver träna på att hoppa högt för de kan hon. Hon kan hoppa väldigt högt, hon behöver träna på låga höjder och lyssna på mig och hitta avstånd :) Men på träningar brukar vi väll kanske hoppa runt 1 m :)



9. Vilket är ditt favorit avsnitt av "Vampire Diaries"?

SV: Avsnitt 16 i säsong 2!!<3

10. Har du läst Twilight?

SV: hihi jaaa har läst alla böcker 2 ggr och den första har jag läst 3 ggr ^^,<3

11. Snälla kan du visa exakt hur du sminkar dig och vilka produkter och vars dom är köpta? :)

SV: Assåå jag är verkligen inte någon smink expert och jag har inte precis några super produkter heller men de funkar :) Kan lägga upp en bra länk på en sminkblogg istället så får du bättre inspration :)

12. Har du någon favorit blogg?

SV: har inte riktigt någon favorit blogg, gillar många bloggar :)

13. Hur lång är du?

SV: Mellan 152,5 - 154 ^^,

14. Vad brukar du göra efter skolan om du inte rider?

SV: Jag brukar försöka vara social med kompisar och gå på stan och göra lite skolarbete och sånt :)

15. Går du i en ridgrupp eller rider du själv?

SV : Jag rider bara själv förutom när jag hopptränar för instuktör på söndagar :)









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback