The impossible made possible

Det här har varit en superbra dag!

Har köpt en ponny, har varit på hööks och köpt hästsaker på 4 siffrigt belopp, ätit hotell frukost, ätit taco lunch och en magnum glass till middag :P Could it BE any better?!:D<3

Det har varit väldigt intressant att provrida alla ponnyer och alla var verkligen på helt olika utbildnings nivåer men man kände verkligen att alla de där ponnyerna var riktigt fina och med träning kommer de allihopa kunna gå jättelångt! Men jag fastnade verkligen för en ponny och vi har valt att köpta honom^^,

Kan inte säga vem de är riktigt än men de kommer i veckan, jag loooovar! Nu hoppas jag bara på att han kommer gå igenom vet besiktningen sen!!<3






jag gissar på att det är den första du red eftersom dens ägare har skrivit på fb och blogg ;)

2011-04-10 » 20:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback