You can't take it back now

Div 1 träningen idag gick verkligen SUPER! Hon var så jävla fin! Hoppade en riktigt klurig bana med massa titthinder, 3 kombination, trippelbarr o.sv och hon bara flög över allt och tog verkligen tag i hinderna och hon var inte ett dugg tittig :) Är verkligen superduper nöjd och det känns som om vi är i en superform just nu! Camilla hade ingenting negativt att säga alls utan tyckte att hon såg superfin ut och att hon såg ut att vara i sitt livs form^^, Så vi körde som en grund omgång och en omhoppning och de var inga problem alls! Åh, känner mig verkligen så himla glad över att hon är så fin just nu! Skulle kunna skriva ett huuur långt inlägg som helst om hur fin hon är! När hon är så där är hon så jävla grym! Varför kan hon inte alltid vara sådär för då är vi verkligen med och fajtas om placeringarna och jag hoppas att de här håller i sig nuu!!<3

Haha, sen fick jag en rolig kommentar om Tingis pannlugg och jag har kommit fram till att på vintern blir den tjockare och fluffigare och sen på sommarn så tappar hon den så hon får typ 3 hårstrån:P haha så hennes pannlugg är typ vinter päls eller nått sånt för jag minns att förra vintern var jag så glad över att hon hade fått en längre och tjockare pannlugg och sen till sommaren tappade hon den så hon hade en liten tuss med några hårstrån som var längre:P haha såg riktigt kul ut!:P

Imorn så blire en tur i skogen med henne sen blire vila på fredag och sen ut i skogen igen på lördag och sen hoppträning på söndag igen :) Blev lite mycke hoppning i veckan men lika bra att passa på medans hon är grym!<3

När hon kom, liten liten tuss till pannlugg. Sommaren 28 augusti 2009

 Vinter, 2010 fått lite mer
pannlugg.


Sommaren 2010 tappat lite pannlugg :P



Vinter 2011, nu har pannluggen tussat ihop sig lite mer:P

haha visst ser de kul ut!:P








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback