You know what I want so why don't you give it to me

Dressyrlektionen gick faktiskt riktigt bra :) Var extremt otaggad innan och var helt säker på att de skulle gå dåligt men de gjorde de inte:) Tingis var riktigt sammarbetsvillig (Staaving??) och var rund och fin i alla gångarter.
Red största delen av ridlektionen utan stigbyglar och jag funderade starkt på att sätta på mig de igen men sen tänkte jag att ifall mina ben ska dö kan de lika bra göra det ordentligt :P Men hon var så snäll och fin och var inte alls hackig som hon kan vara och gick "rent" i stortsett hela tiden! Duktig lite skrutt ponny! Fick bara bra kommentarer av Saga sen så de kändes super! :)

Näe nu ska jag snart gå och sova och ladda inför halvdag imorn på skolan, slutar runt halv 12 och sen när jag kommer hem blire typ å plugga...har No prov på torsdag -.-'

men godnatt på er och ha de så braaa<3






» Adina

Härligt att det gick bra! Att rida utan stigbyglar är så bra för att lära sig att sitta djupare i sadeln :)

2011-04-06 » 20:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback