I just can't say it straight to your face

Blev en skön slapp kväll i stugan och idag har vi flyttat hästarna tillbaka till Villanäs och de känns faktiskt skönt att flytta hem de igen :)
Jag och Maja for ut och skrittade en stund idag så de fick röra på sig och titta lite på omgivningen igen och båda var så lugna och snälla.

Imorn börjar äckelpäckel skolan och känner på mig att de här kommer bli en jobbig termin... men men nu är de bara att kämpa på för nu äre verkligen sista rycket!
Förhoppningsvis kan jag höja mig i alla ämnen.. om jag anstränger mig ordentligen borde de gå(A)

Imorn far jag å Maja ut och rider i skogen efter skolan och sen på tisdag ska jag in på hippo och rida lektion med Gucci :)



borta bra men hemma bäst :)





» lina

vännäs, ev. älvsbyn, lycksele, hippo, sundsvall, timrå :)

2011-08-21 » 21:15:37

haha jo, jag har fått höra det ...

2011-08-21 » 21:32:39

när ska du byta design? denna är ju så vintrig, det är inte vinter än... :]

2011-08-22 » 15:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback