I miss you'r lovely eyes

Har sovit 12 timmar i natt och de kändes skönt och behövligt!
Idag ska jag också svänga förbi mammas jobb och plocka stygnen och de ska bli skönt för då kan jag äntliiiigen få klia mig där för de kliar som saatNN under bandaget!

Sen ska jag fara ut till mina älsklingar och de ska bli underbart<3
Guccis nya träns har kommit så ska ställa in och pröva de och hoppas att han trivs i de :)

Funderar på att fokusera mycke på gångarts växlingar och sidförande rörelser och lite öppnor och slutor för att få igenom de i sidorna utan att hamna så mycke på volt :)

Imorn ska Gucci skos på förmiddagen och förhoppningsvis kan vi fara in och hoppa lite på kvällen sen, så jag får känna lite på honom innan tävlingen fredag-lördag :)
Hoppar ju L:d L:c så första klassen blir mer som en uppvärmningsklass som jag förutsätter att han ska nolla och sen L:cn så hoppas jag på en till nolla och jag ska göra mitt bästa för att jag vet redan att han alltid gör det och alltid ställer upp, snällponnyn!<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback