Im right over here why can't you see me

Är faktiskt rätt så nöjd med lektionen igår och jag har verkligen fått jobba! Vi jobbade med att få lös han i vänster sidan eftersom han är mycke stelare i den sidan, vill inte ta den skänkeln och skjuter ut den bogen mot hinderna. Allt de hör ihop och han är väldigt stark i vänsterhaden och eftersom jag också är starkare i den sidan så blir de automatiskt så att jag sitter och plockar i den handen hela tiden. Så vi tränade på att vara mjuk och lätt i vänsterhanden och få honom att ta mina skänklar.

I slutet lossnade de rätt bra och de är verkligen något jag tänker fortsätta att träna på både med Tingis och Gucci eftersom båda är på i vänster och problemet att de har blivit så är pga av mig och att jag är oliksidig, men de ska verkligen ändras och tränas bort!!!

Har nu packat alla mina saker inför frilufs och väntar på att fara ner till bussstationen för att åka bort mot Skule.
Kommer ju hem på fredag eftermiddag och jag ska tävla lördag morgon... har en känsla av att jag kommer vara mer eller mindre död men de är ju också kul.. eller nått
Maja tar hand om hästarna och jag hoppas att komma hem utan brutna ben efter att ha ramlat ner från en klippa.

Iallfall håll utkik efter mina tidsinställda nurå ;)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback