It's a new generation of party people

Jobbat iadg och de gick sådär, fick förs sitta i kassan men sen fick jag inte sitta där längre så då var jag tvungen att försöka packa upp varor och de var svårt eftersom jag bara kunde plocka upp de med plast förpackinigarna eftersom jag inte fick upp kartongerna.

Hästarna har tydligen skött sig bra och Tingis är jättebrunstig :P

Själv ska jag nog vara med Becca och vi ska fixa och fota henne inför modelljakten eftersom hon är med! Ska bli så spännande med castningen den 5 september och håller verkligen alla tummar och tår för att de ska gå bra för henne!:D
Själv är man ju 15 cm för kort för att söka men annars hade jag nog sökt också, de är ju verkligen en "once in a lifetime grej" Inte för att jag tycker att jag har utseendet eller kroppen för att kunna bli modell men de skulle ändå vara kul att söka, bara för att(A)

Ska iallfall till The Studio nästa vecka och de ska bli kul!:)

aja, hoppas ni hare bäst pusshejj<3






snygg bild!

2011-08-04 » 19:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback