Learn me how to love

Blev ju inte riktigt som jag tänkt mig idag.
Hade planerat att fara ut och rida båda men blir väldigt förvånad när jag möts av en fin liten tjock fux och någonting stort, mörkbrunt med åsneöron -.-'

Tror ni inte att den jäveln har lagt sig och rullat sig i de lerigaste ler stället i hela hagen.
Så Gucci fick helt enkelt vila eftersom han behövde akut duschas! Han såg helt förjävlig ut på ren svenska!
Han tyckte väll inte precis att de var världens roligaste att bli duschad men efter nån timme så var han hyfsat ren iallfall.
Efter de gick jag bara en snabb promenad med Tingis innan jag for hem.

Imorn blire nog bra då att båda blir igenomridna och sen blire ju hoppträning med Gucci på fredag och innan dess planerar jag att rida Tingis i skogen :)

Sitter just nu och äter äcklig smoothie och ska börja fixa bilder inför min design :) Har äntligen bestämt mig hur jag vill ha den!:)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback