Only you can change my mind

Red Tingis igår på vägarna och de gick rätt okeej, red på vanliga 3 delade för en gångsskull och skrittade och travade lite:)

Imorse när vi skulle byta "plåster" på min hand så märkte vi att såret har spruckit upp igen och att de typ har blivit infekterat...kul, jättekul.
Så nu är de någon antibiotika sak på de och nu är handen inlindad igen.

Så idag på jobbet har jag bara suttit i kassan och de var verkligen hur lungt som helst nu när alla är på nolia.

Ikväll planeras de att dra in båda till Hippo där Majas dressyrlektioner har börjat igen och jag ska rida Tingis någonstans där de finns plats:) Funderar på att rida på 3 delade idag igen för jag vill verkligen börja introducera in de mera:)

Näe hoppas ni har haft de bra hörss:)




Sorry Vickyyy har totalt glömt bort de, skickar så snart jag kan!<3





Ja iofs :)

Men jag gör det jättegärna, fast vet inte när <3

2011-08-09 » 15:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback