People will try to bring me down I say fuck them

Första dagen av skolan avklarad!

Slutade runt lunchtid vid 12 och innan dess snackade vi lite betyg, fick schemat och pratade om frilufsresan som är på onsdag. Fick också ett jättedrygt svenska häfte om studieteknik som vi har jobbat med, är nästan klar iallfall.
Sen for jag och Becca på stan en stund och gick på Waynes och snackade och bara hade de treevligt!

Ska nu ut till stallet och rida Gucci:) Ändra planerna och bestämmer mig för att trimma igenom honom lite idag så han är finare imorn till lektionen :)

Sen svar på en kommentar som jag inte har godkännt än och som jag inte orkar godkänna så kan jag först säga att de är så sjuuukt moget att vara anonym och jag kan spåra IP adresser och visst kalla mig hora och kalla mig ful men vet du vad, I Don't Give A Fuck vad du eller andra tycker om mig! Jag menar om du är så modig så kom och cutta ner mig då som du säger så får vi se vem som åker på fetaste polisanmälan både för misshandling och sexuella trakassierier!



Becca bässt!<3








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback