Running up that hill

Efter en dålig nattssömn med massa konstiga drömmar ( bl.a att jag ramlade ut genom mitt fönster ) så ska jag snart gå ner och äta frukost innan jag måste gå en sväng med hunden och sen kör jag iväg till jobbet:)
Ska egentligen börja 10 men eftersom Ica ( leverantören av livsmedel ) är sen (som vanligt) så behöver jag inte komma förän 11.

Sen blire då till stall, rida igenom Gucci, ska träna mycke lydnad idag och sen ut och travjobba Tingis på vägarna:)
Sen packar man och putsar man typ alla grejjer inför imorn då tävlingarna inte börjar förän 4 så vi bör vara på Surf runt 3 och då ska jag ha hunnit rida Tingis före:)

Näe nu ska jag skicka ett "sätta igång hästen" mail till Nejatis vii hörs :)

 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback