The truth hurts but lies worse



Andra dagen avklarad och den har varit ganska chill ändåå.
Imorn åker vi ju på frilufsliv och de kändes ju sådär lagom kul men jag tänkte göra nå tidsinställda åt er undertiden jag är borta ( 2 ½ dag)

Iallafall tänkte jag att jag kunde vara lite snäll och svara på 3 kommentarer som jag inte svarat påå:)

1. Jag har jobbat på Ica Fyren i Obbola, min pappa äger och är chef där :)

2. När jag ska byta design.. hmm jag vet inte riktigt jag har börjar fundera själv i de kretsarna men vet inte riktigt hur jag skulle vilja he den då och sen måste jag så klart höra med Minette då som är så underbart snäll och gör mina desginer!:)

3. För de mesta har jag supersnälla föräldrar som ställer upp och sponsrar mycket av mina grejer men de är också delar av mitt barnbidrag och såklart lön när jag jobbar som gör att jag kan köpa saker :) Som förra året när jag jobbade köpte jag ju mina Horze stövlar :) De där Röda Schabraket är köpt på Hööks i sundsvall så de finns säkert på deras hemsida.

Iallfall ska jag slappa nu ett tag och ikväll blire att fara in och rida Gucci på hippo och de ska bli riktigt kul!:)



Lycka är att ha dig nära<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback