We where up to something there

Trött, hungrig och hem kommen från stallet.

Red Tingis på åkern för att jobba igenom hennes vänster sida och de tog ett tag innan hon släppte efter ordentligt och böjde igenom sig. Blev i stort sätt bara skritt jobb också men jag är nöjd helt enkelt!:)
Sen så tog jag ut Gucci på en promenad och de gick också bra förutom att han är otroligt seg och man fick smacka på honom ibland när han segade ihop totalt, men han är iallfall sööt^^,

Imorn så jobbar jag och sen blir de ut till stallet och rida igenom Gucci inför tävlingen som jag förövrigt känner mig super laddad till och sen så ska jag rida ut Tingis och jobba lite trav arbete på hårt underlag.

Näe hoppas ni haft en bra kväll! puss<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback