You don't know anything at all

Gick sämst igår. Verkligen jättesämst och var mest bara ledsen, arg och uppgiven igår. Kändes som om ingenting funkade och de var frustrerande.
Älskade Lilla Grå, förlåt för att jag är så dålig<3

Efter att ha legat och analyserat igår kommer jag fram till att jag måste släppa allt och bara fokusera frammåt för det kommer bli bra, med mera träning. Han är fortfarande bara 7 och de måste jag alltid ha i åtanke. Han kan inte och förstår inte. Vi börjar om igen.

Tävling idag, ska verkligen släppa allt nu och köra på känslan och förhoppningsvis går de bra. Hoppningen kan han och de vet jag.

Hoppar 2 klasser idag L:d L:c och hoppas på nollrundor:) förhoppningsvis en klass imorgon också om inte jag ramlar med moppen igen eller gör illa mig på något annat sätt så jag inte kan rida (A)

Näe, ska käka frukost, städa lite och sen tar jag nog med alla grejerna ut till stallet och rider Tingis innan vi far :)

Hörs ikväll och önska mig lycka till!<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback