You'll never know whats hidding in the dark

Nu är jag hemma och har överlevt 3 dagar i skogen! :P

Det har varit rätt kul ändå och man kan ju säga att de var inte dååligt jobbigt att vandra upp för Skule berget! Och de var riktigt kallt första natten när Jag Patrik och Adde sov i packtältet och andra natten var de supertrångt när jag sov i tjejtältet. 6 stycken i ett 4a manna tält :P

De läskiga var att de har varit björn runt våra tält under nätterna, Första natten var den bara borta vid Viktor och Diddes Tält haha och snodde Viktors godispåse så han var ju ganska pissed på björnen resten av dagarna:P Andra natten hade den slitit sönder en plastpåse med hamburgebröd och käkat upp all våran frukost müsli :S

aja nu är jag iallfall hemma och är rätt trött men tänker inte power napa innan för jag vill kunna sova i natt, imorn tävling i vännäs de ska bli superkul!:)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback