I know thats the problem

Sitter här i min säng nu och är ytterstnöjd över att jag fått upp ljusslingorna, som jag köpte idag, över min säng!:D
haha förtillfället hänger det en massa saker i ändarna på ljusslingorna för att de ska dras neråt och inte korva ihop sig så det hänger lite saxar och solglasögon och annat roligt i de:P
Iallafall så hittade jag typ ingenting på stan värt att köpa bortsett från ljusslingorna och första och andra säsongen av The Vampire Diares, det fanns bara en av ettan och en av tvåan kvar och de kändes verkligen som om de ropade på mig så jag kunde ju inte låta bli! Det är ju heeltklaart en av världens bästa serier!!<3
Hästarna fick iallfall vila idag och de verkade inte göra de någonting. Det snöar också ute just nu så jag hoppas på att det kan bli bra underlag snart, skulle ju vara super att få följa sandvägarna ifall det kommer snö på de för nu är allt bara stenhårt och superisigt förutom åkrarna som det går att rida på.
Näe nuu ska jag ligga och sega i min säng och titta på mina fina ljusslingor haha^^,
huuur mysigt är inte det där!?





Hej!

Nu har jag bloggdesign-tävling på bloggen. Eftersom det var så populärt senast så kör vi igen. Vinnaren kommer få en egen design gjort av mig där du får vara med och bestämma allt. Gå in på min blogg och anmäl dig. Lycka till!! :D



/ Patricia & Celine

www.ponnynceline.blogg.se

2011-12-29 » 23:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback